sobota, 4 września 2021

Nowy rok szkolny rozpoczęty... i MENU na ten tydzień.


Nowy rok szkolny jak dla mnie zaczął się na tyle dziwnie i na tyle brutalnie, ze narazie nie będę o tym pisać. Czekam na uspokojenie sytuacji, zupełnie ode mnie niezależnej... niestety. 
Narazie cieszę się tym, ze pracuje w mieście i ze do pracy mogę iść pieszo bądź podjechać autobusem a od zimy metrem - jak mi linie obok domu otworzą! Zapomniałam jak to jest pracować w miejscu zamieszkania, mieć blisko... SZCZESCIE!!!

Antek zaczął swój rok z przytupem. Cały happy właściwie ze wszystkiego. ma fajny plan lekcji bo kończy o 15:30 dwa razy, 2 razy o 16:30 i w środy o 12. Co pozostawia sporo czasu na osobista prace, sporty i muzykę. 

Dziś rano byliśmy na rynku po zakupy a to kolejna wielka radość! 
Ustaliłam więc MENU na nadchodzący tydzień, pełne zdrowych produktów sezonowych! 

SOBOTA 4 września

Obiad: naleśniki z maki gryczanej z szynka, serem comte i jajkiem, sałata z winegretem, mleko zsiadłe. 
Podwieczorek: jagody i maliny
Kolacja: krewetki sauté z czosnkiem, patelnia duszonych papryk, ryż, jabłko. 

NIEDZIELA 5 września

Obiad: melon, lasagne po bolońsku, sałata z winegretem. 
Podwieczorek: Crumble ze śliwkami mirabelkami i gałka lodów
Kolacja: solony cake z jarmuzem, suszonymi pomidorami, sałatka ze świeżych pomidorów. Figi świeże. 

PONIEDZIALEK 6 września

Obiad: melon, lasagne z niedzieli i sałata
Kolacja: sałatka z pomidorowo z burrata i bazylia, resztki cake z niedzielnej kolacji. 

WTOREK 7 września

Obiad: pieczony baklazn z sosem z anchois i czosnku, surowa szynka z Bayonne, kasza bulgur
Kolacja: spaghetti z cukini z beszamelem z orzechów nerkowca i pomidorowo-paprykowa salsą, chleb, ser

SRODA 8 września

Obiad: pieczony łosoś, sos cytrynowy, quinoa i groszek zielony
Kolacja: frytki z piekarnika z batatów, zielona fasolka szparagowa, sery.

CZWARTEK 9 września

Obiad: ja na stołówce szkolnej. Moi panowie omlet ze szpinakiem. Chleb i ser. 
Kolacja: Pizza domowa z ricotta, ze szparagami i z wędzonym pstrągiem. Sałata. 

PIATEK 10 września

Obiad: ja stołówka szkolna. Moi panowie: eskalopki z indyka, ziemniaki duszone w ziołach. Sałata.
Kolacja: Curry z soczewicy i marchewek z mlekiem kokosowym. 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz