sobota, 11 września 2021

Nauczycielska sobota i MENU na nadchodzący tydzień.


Pobudka o 6 rano, jak codzień. Trochę jogi, trochę lektur historycznych, na które wciąż brakuje czasu. O 7 śniadanie i o 8 byliśmy już na rynku, po tygodniowe zakupy. O 9:30 powrót. Kawa i o 10 siedziałam z Antkiem godzinkę by pomoc mu w jego exposé na temat POLSKI, po angielsku. 
Od 11 do 12:30 wyprasowała wszystkie rzeczy z tego tygodnia bo w tygodniu nie znalazłam czasu. Po czym przez pół godziny robiłam obiad dla wszystkich. 
Teraz pisze chwile tutaj ale następnie mam na 4 godziny poprawiania prac uczniów. Wieczorem będę gotować na jutro część rzeczy bo mam teściów na obiedzie jutro... Po 20 powinnam znaleźć czas na czytanie o 22 najpóźniej zasnę snem sprawiedliwego. 
WOLNA SOBOTA NAUCZYCIELSKA! 
Ale jutro nie pracuje! Hurra! jeden dzień prawie wolny w tygodniu! Za to pieke, podaje, gotuje i sprzątam bo mam gosci przy stole. 

Czekam na koniec września by nieco zwolnić tempo. Początki rokow szkolnych są ciężkie. Proszę więc się nie dziwić i nie wysyłać maili i smsowy i whatsupp-ow ze nie dzwonię, ze nie przyszłam czy ze się nie odzywam... nie mam kiedy, nie mam czasu. Sorry! 

MENU na ten tydzień.

Sobota 11 września

Obiad: sałata z winegretem, świeża makrela pieczona w tymianku i w musztardzie, purée z ziemniaków z marchewka 50/50.
Podwieczorek: JEZNY! i truskawki świeże...
Kolacja: szaszlyki z sera Halloumi z cukinia, pomidorami i czerwona cebula, chleb, sery. 

Niedziela 12 września

Obiad: melon i domowe maki z łososiem, Osso bucco, świeże fettuccine, parmezan, sałata i deska serów, tarta marcepanowa ze sliwakmi, włoskie wino... dziś u Włocha kupione... he, he!

Kolacja: domowe maki z łososiem, ogórkiem, awokado... sos sojowy. 

Poniedzialek 13 września

Obiad: Awokado z winegrettem, resztki: osso bucco i swiezy bob. 
Kolacja: Domowa pizza grzybami i emmentalerem. Sałata. 

Wtorek 14 września

Obiad: Duszone papryki z pomidorami, kasza kuskus i morszczuk smażony. 
Kolacja: Melon, fasolka szparagowa, trochę ryżu i pieczone pomidorki cherry. 

Sroda 15 września

Obiad: eskalopki z indyka panierowane, duszona cukinia i kasza quinoa.
Kolacja: melon, tarta z porami. sałatka z pomidorów. 

Czwartek 16 września

Obiad: Ja stołówka. Antek resztka tarty.
Kolacja: curry z warzyw: marchew, ziemniaki, bataty, cukinia, ciecierzyca... czarny ryż. Sery, sałata. 

Piatek 17 września

Obiad: ja stołówka. Chłopaki: jajka sadzone i resztka curry z warzyw.
Kolacja: płaty ciasta brick nadziewane tuńczykiem, świeżym serem... sałaty mieszany. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz