sobota, 19 lutego 2022

Menu na tydzień 19-25 luty 2022


Zakupy zrobiłam już wyjątkowo wczoraj. Od poniedziałku powrót na lekcje do liceum po dwutygodniowych feriach. Motywacja mniej niż zero! Może uczniowie mnie zmotywują choć wątpię bo jak spojrzałam na dziennik elektorniczny i na ilość osób w każdej klasie, która zrobiła prace domowa to zwątpiłam. 0 na 35 osób albo 3 na 35 osób. Od poniedziałku znowu będę musiałam wlepiać 0... i na sama myśl po prostu NIE CHCE mi się! 

No dobra, ale o jedzeniu miało być. 

Sobota 19 luty
Obiad: befsztyk krwisty z wołowiny, brokuły i dla Antka tagliatelle z pesto. Jogurt owczy.
Kolacja: Orzo puttanesca według Ottolenghi. sałata. Crostata z ricotta i z wiśniami kandyzowanymi. 

Niedziela 20 luty
Obiad: tylko ja bo Antek z ojcem na zawodach... zupa krem por i ziemniaki, jajko mollet
Podwieczorek: Crostata z ricotta i z wisniami
Kolacja: Lasagne po bolońsku, sałata.

Poniedzialek 21 luty
Obiad: Lasagne po bolońsku, sałatka z selera naciowego z orzechami. 
Kolacja zupa z niedzieli, tosty z kozim serem. Sałata. 

Wtorek 22 luty
Obiad: Dahl czyli soczewica, ryż i curry. Sałatka z awokado.
Kolacja: Tarta szpinak, kozi ser, suszone pomidory, orzeszki pinii. Sałata.

Sroda 23 luty
Obiad: Linguine z wędzonym łososiem, sosem kremowym z resztka szpinaku. Sałatka z pomidorów.
Kolacja: Risotto z groszkiem i z pieczarkami. Sałata

Czwartek 24 luty
Obiad: Eskalopki z indyka dla Antka, resztka risotta. Jogurt
Kolacja: zupa krem z dyni. Tosty z sera owczego Osso iraty

Piatek 25 luty
Obiad: eglefin czyli filet z plamiaka, duszone marchewki z kminkiem. 
Kolacja: ser Mont d4or z piekarnika, szynka parmenska i ziemniaki - rozpusta! 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz