sobota, 4 grudnia 2021

Pierwsza KARTKA, opłatki i MENU na nadchodzące dni!


Ciocia! Stokrotne dzięki! 
Jak się człowiek cieszy jak otrzymuje pierwsza kartkę świąteczną z dobrymi życzeniami i opłatki! 

Ledwo żyje po tym tygodniu z trzema radami pedagogicznymi. W następnym tygodniu mam dwie rady ale za to do 20... już się "cieszę"! Nie mam kiedy zająć się domem, prezentami, sobą. Wszyscy żyjemy w pędzie. Ale widać taki czas. 

Dziś rano udało się zrobić zakupy na szybko i kupić choinkę. Bo dziś dzień pierniczków. Czekam na Elę zaraz pieczemy reszte, popołudniu, na Polonii dekorujemy. Będzie się działo! 

A co będziemy jeść? W tym tygodniu przytyjemy!

Sobota 4 grudnia
Obiad: kopytka z pieczarkami, sos arrabiata, sałata, mus czekoladowy w malinami. 
Kolacja: welsh z saltkaz awokado... nie miałam czasu zrobić w ubiegłym tygodniu. 

Niedziela 5 grudnia
Obiad: hachis Parmentier z pieczona kaczka, kapusta duszona
Kolacja:  raclette! 

Poniedzialek 6 grudnia
Obiad: ten sam co w niedziele!
Kolacja: patelnia brukselki na oleju kokosowym, kasza bulgur

Wtorek 7 grudnia
Obiad: łosoś wędzony, groszek zielony z mrożonek... 
Kolacja: krem z dyni, chleb sery

Sroda 8 grudnia
Obiad: pieczone makrele w musztardzie, ryż Basmat, cukinie sauté
Kolacja; frytki z batatów z piekarnika, ratatouilles ze słoika

Czwartek 9 grudnia
Obiad: ja w szkole; chłopaki kurczak w curry z marchewka
Kolacja: makaron pesto dla nich a dla mnie resztka z obiadu - tak kombinujemy!

Piatek 10 grudnia
Obiad; ja w szkole. Chłopaki co sobie zrobią to zjedzą
Kolacja pewnie pojedziemy do restauracji bo... nie będę w stani NIC już zrobić... ha, ha! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz