poniedziałek, 5 lipca 2021

Nalesniki z brick z sardynkami, marchewka i porem.



Pyszne, chrupiące bo pieczone w piekarniku... wypełnione farszem zrobionym z młodej marchewki, młodej pory, sardynek z oliwy, oliwek i łyżeczka pasty curry... Cudeńka smakowo. 
Przepis z najnowszego numeru Bretończyków w kuchni. 



Na 8 sztuk

8 platow ciasta brick
3 mlode marchewki
1 por
łyżeczka pasty z curry według uznania
2 lyzki serka twarogowego wzięłam Madame Loïc
garsc zielonych oliwek
puszka sardynki z oliwy - 200 g sardynek
oliwa
sol, pieprz

Por i marchewki pokroiłam na julienne. Podsmazylam lekko na oliwę doprawiając sola i pieprzem. Pod koniec duszenia czyli po 7-8 minutach dodałam pastę curry oraz rozgniecieigone widelcem sardynki. Do tego dorzuciłam pokrojone oliwki i mój ser twargowy. 
Powstała taka pasta... 

Lyzke pasty ukladamy na placie brick i zwijamy według uznania. Na każdej porcji kładziemy kawałeczki masła. Pieczemy niecałe 10 minut w 200°C. Podajemy z sałata, ziołami albo z tapenada! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz