poniedziałek, 7 listopada 2016

Pasta z kapustą Pak Choi i z groszkiem oraz z Tahiné. Kuchnia azjatycka (inspiracja).

Pak Choi







 Przepis znalazłam w « Elle à table » i podkusiło mnie by go zrealizować. Super smaczne to to wyszło z taką obcą kapustą i purée sezamowym. To ostatnie jest mega zdrowe: wapno, fosfor, magnez, witaminy z grupy B, wszystko jest w tych małych sezamowych ziarenkach! Purée z nich kupiłam w słoiku, w moim warzywniaku i jeszcze zamierzam z tego specyfiku skorzystać.


Kolacja w 30 minut.


4 porcje


 


220 g makaronu – mnie spaghetti


Dwie kapusty azjatyckie Pak choi


200 g zielonego groszku z mrożonek


Pęczek cebuli dymki – u mnie to 5 małych sztuk


Oliwa


2 łyżki pasty sezamowej Tahiné


Sól, pieprz


 


Makaron gotujemy we wrzątku. Dymki drobno pocięte wraz z posiekanymi kapustami Pak Choi dusimy 3-4 minuty na oliwie, po czym pokrywamy szklanką wody i dodajemy groszek by się wszystko razem gotowało. Doprawiamy. Po niecałych 10 minut, gdy tylko groszek jest miękki dodajemy pastę sezamową. Nie gotujemy już mieszamy i łączymy z ugotowanym makaronem.


Pychota!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz