środa, 29 maja 2024

Czy jesz 40 do 50 produktów roślinnych tygodniowo?



https://newonce.net/epizod/rola-mikrobiomu-w-zdrowiu-fizycznym-i-psychicznym-czlowieka 

 U góry link do niezwykle interesującego podcastu dr. Joanny Podgórskiej i jej gościa... Idąc po chleb do piekarni - specjalnie chodzę do piekarni, która według mnie, sprzedaje i piecze najlepszy chleb w mieście Rennes czyli "16:30". idę tam przez 20-25 minut i tyleż wracam ale chleb mam pierwszorzędny! Na zakwasie z różnego rodzaju mak... dziś orkiszowy z ziarnami kupiłam. 
I tak idac sluchalam podcastu. 

I uderzyło mnie to właśnie: czy zjadasz 40 do 50 różnych produktów roślinnych w tygodniu? 
Warzywa, owoce, orzechy, ziarna, strączkowe... 

Zaczęłam liczyć i tak! Zjadamy!  
Samych ziół zjadamy do 10 różnych w tygodniu: zielona pietruszka, szczypiorek, koperek, rozmaryn, tymianek, szałwia, bazylia, oregano, miętą, kolendra - to wszystko mam zielone w skrzynkach na balkonie... a czasem jeszcze coś dokopie bo akurat potrzebuje! Więc rachunek u mnie się zgadza a u was? 



Bardzo polecam podcast jak i inne podcasty dr Joanny Podgórskiej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz