sobota, 9 stycznia 2021

Zbyt SZYBKO CHUDNE...


Zmartwilam sie trochę tym faktem dziś rano... Przez tydzień zgubiłam to co chciałam przez 3 czyli trochę pod 2 kilogramy. Miałam je zgubić bo miałam 2,5 kilograma w nadmiarze po świątecznym grudniu ale przeraża mnie lekko to tempo? 

Bo glodna nie chodzę. Najbardziej brakuje mi... kawy, ale czemu idzie to tak szybko? Stosuje dokładnie te sama "dietę" odkwaszające i przeciw-zmeczniowa, która stosuje od lat - detale są w styczniu 2020 z rozpiska dzień po dniu. W ubiegłym roku szło ale wolno w tym poszło jak...

Musze się skontaktować z dietetyczka. Może to ten kefir owocowy? Bo mam nadzieje, ze żadna choroba mnie nie toczy, nic nie czuje... 
W związku z zaistniała sytucja dodaje jogurty owcze od dzisiaj a nie od przyszłego tygodnia i jutro zjem nawet deser czyli ciasto 3 Króli, mega kaloryczne bo 1 porcja 100 g to 410 kalorii. 
Zobacze... może się spowolni? Bo już więcej chudnąć nie potrzebuje. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz